TjugohundraTIO :D

Hej alla söta där ute! Jag har haft en sjukt bra dag. Vi åkte till Næstved och köpte raketer som vi ska skjuta mot sverige haha svär dom är sådär hårda grr mrr! Jag fick redan fina presenter, bilder kan komma sen. Om en stund ska dom fira min födelsedagen här hemma sedan åker jag, min kusien och min syra till Köpenhamn och fira båda mig och Nyår där. Nu ska jag blir firad av dom. hörs imorn! Ha alla en sjukt bra nytt år och stor puss på er!

 THE KÖPENHAMN PTATY PARTY PARTY
♥ 

☆☆♥░▓▓▓▓▓░░░░▓▓▓▓▓░░░▓▓░░░░▓▓▓▓▓░░░♫░░☆☆ ☆☆░░░♫░░▓▓░░▓░░░░░▓░▓▓▓░░░░░░░░░░░░♥☆☆ ☆☆░░♥░░░▓▓░░▓░░░░░▓░░░░░░░░░░░░░░♫☆☆ ☆☆░♫░░▓▓░░░░▓░░░░░▓░░░░░░░░░░░░♫░░☆☆ ☆☆░░░▓▓░░░░░▓░░░░░▓░░░░░░░░░░░░░░♥░☆☆ ☆☆░♥▓▓░░░░░░▓░░░░░▓░░░░░░░░░░░░░♫░☆☆ ☆☆♫░▓▓▓▓▓▓░░░▓▓▓▓▓░░░▓▓▓░░░▓▓▓▓▓░░░░♥░☆☆





Med dom bomber vi sverige :D


Kommentarer
Postat av: ♥ HelloNicki

Heej söta du! Jag ser att eran klocka börjar närma sig 12 och här är det fortfarande förmiddag och därför så vill jag redan nu passa på och önska dig ett gott nytt år!



In med det nya och ut med det gamla!

Hoppas år 2010 blir ett super bra år för dig sötnos!



Puss och kram / Nicki

2009-12-31 @ 20:09:21
URL: http://hellonicki.se
Postat av: fannyninas

fotboll ofc:D

2010-01-01 @ 16:26:20
URL: http://fannyninas.blogg.se/
Postat av: sandriiisss

väldigt kul o läsa din blogg måste jag säga :)

2010-01-06 @ 12:31:28
URL: http://hejsandrraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0