Måndag

Dagen har varit ganska bra. Måndagar börjar alltid segt, så jag tog 3 ägg och drack de sen började jag träna situps och lite dans övningar. Ägg ger mycket energi om inte ni visste. Har nyss varit nere på min trappa och träffat några. Nu vill jag säga till er som tror att jorden kommer gå under i 2012? JAGLOVAR! Det kommer inte gå under. Vi vet inte när, kanske förre eller efter. Allt detta som händer med världen, hur många som dör varje dag och nya sjukdomar som växer varje dag. Allt detta bevisar till att jorden närmar sig på att det tar slut. Men inte i 2012 NEJ! I 2012 kommer kanske hända något med naturen som till exempel havet kan komma över oss? stormar och likdant. Det är kanske, ingen vet ens, ingen är säkert. Det är självklart att alla blir rädda när de hör ''jorden kommer gå under m.m'' Det är forskare som har sagt det och de tror bara det. Dom är inte säkra. Det är omöjligt att veta när man ska dö! haha skrattar verkligen åt dom som tror på sånt! Nej, nu orka jag inte snacka mer om detta. Caio♥

Kommentarer
Postat av: delle

d

2009-12-28 @ 23:20:13
URL: http://dellebelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0