YEEEEEEEh


Vaknade för c 1 timme sen, och är riktigt bakis. Ska berätta lite om igår som jag minnes, minnes jag något ens? haha. Jag o Diyar tog Balders bussen vid halv åtta, och det tar två timmar tills vi är framme till festen. På halva vägs fick jag dricka nästan en halv flaska ''saft'' haha fyfan vad kul! Senare när vi va framme så vara det va sjukt mycket folk där som stod i kö, liksom alla bara vill komma in? så dom började knuffas och jag kunde knappt andas. Hade varit död nu kan man säga. Jag kom in i slutit och Gino sa nyss att jag satt där inne och flummade sönder vid baren haha fyfan. Jag kommer ihåg att någon sa att jenny vara full och att hon satt på någon bussen eller någon röd hus och vila där? jag stack o leta efter henne men jag kom aldrig fram till henne ens, allting vara snurrigt. Jag mådde ganska bättre vid tolv så jag fick träffa mina saknade ljungby vänner och dansade sönder med dom. Asså vilken jävla minne har jag egentligen? Min mormors minne den bruka alltid fastnar någon stannas då kan jag knappt komma ihåg något haha. Nej jag kommer inte ihåg något nu jag vet inte... När vi vara igen i växjö så käkade jag o diyar mat sjukt gott! Just nu sitter jag här och vila så vi hörs senare! pöss


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: Javisst hade jag det, jag umgicks med min pojkvän hela kvällen :)Var din kväll trevlig då, trots att du inte minns någonting typ? ;) haha

2009-12-26 @ 20:45:06
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/
Postat av: Victoria

Jätte fin blogg

2009-12-26 @ 21:30:23
URL: http://victoriaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0