Falsk.

Diyar, jag har känt dig as länge. Men nu känner jag mig att vi är inte ett riktigt kompis nu längre, eftersom du va riktigt falsk mot mig, delle och några. alltså jag menar det är riktigt pinsamt att du snokar runt mina och folks vänner och snacka bakom om mig & mina vänners liv
. Jag hade varit G med några tjejer, och dom snackat du bakom om mig med dom. hur asdålig är jag, hur idiot är jag och ingenting va SANT
Klsl - Dανι∂Szумαηѕкι - säger (19:56):
. allting är falsk som du snackat bakom om mig. Och du fråga också om vi har haft sex och massa. svär det gör mig fucked out. allt jag be dig är SLUTA lägga in min och andras liv.
Hoppas du förstår nu hur jag, delle o några känner. Vi orkar inte ser din falsksnack nu längre.
skärp dig nu, Diyar. Vaken för helvete. Jag och mina vänner vill du ska bli bra grabb som oss.
Hoppas seriöst du förstår och vaken.

Jag har känt dig as länge. Men nu känner jag att vi är inte riktigt kompisar längre, eftersom du va riktigt falsk mot mig,delle och hundra andra till. alltså jag menar det är riktigt pinsamt att du snokar runt bland mina och folks vänner och snacka skit bakom ryggen om mig & mina vänners liv. Jag hade varit på G med några tjejer, och dom hade sagt att du snackade jävligt mycket skit om mig. hur asdålig jag är, hur idiot jag är och ingenting var SANT... Allting är falskt som du snackat bakom min rygg om mig. Du frågade mig också om jag och flickvännen hade haft sex och massa. svär det gör mig fucked out. Allt jag be dig är SLUTA lägga dej i andras liv. Sköt ditt falska liv först sen kom till oss och säg att det är fel? Hoppas du förstår nu hur jag, delle och massa andra känner. Vi orkar inte ser din falskheten nu längre. D---r, skärp dig nu. Vakna för helvete. Jag och mina vänner vill att du ska bli bra grabb som oss.
Hoppas seriöst du förstår och vakna fan. Du sitter framför cam och vissar saker för mina vänner...skäms du inte? vad är felet på dej. Min bästa väns kompis va på G med han d---r och han r---ka framför cam åt henne hon berättat det till mig. Pinsamt /Anonym-örebro.


Jag vet i fan var jag ska börja? hundratals människor kom och sa till mig att D--r snackade skit om mig att jag är så o så. Sedan snackade jag med honom för att jag skulle se VARFÖR han snackar skit om mig?! Han sa och svärde på sin död att han hade inte sagt något? okej. Jag litade på honom bara för jag själv har inte hört han säga något dåligt framför mig, eller sett det i mina ögon. Det va bara mina vänner som sagt det. Men isf, igår lurade jag honom. Jag va inne på msn och han va inne med, då skrev han till mig ''var är du?'' jag låtsades att jag var hos ''caro'' osv, efter en stund skrev ''caro'' som är jag, till honom. Sen undrade han om vart är delle? jag sa han ligger i sängen och är jätte trött för vi hade så ''mysigt'' han sa aha okej. Caro? Jag ska säga ensak men lova mig säga ingeting till delle okej? ja, jag lovar. Vadå? Delle är så o så o massa skit. Jag blev galen! Och även idag hade han kallat min mamma till en Ho--? Nu tror jag på alla dessa som hade sagt att d---r snackade skit om mig. Jag kanske har varit blind och inte sett hans falska skit, men inte längre. Jag orka inte vara med honom mer okej. När jag är med mina vänner och vill umgås med dom så gör han såna fula täcken som om att de är ''fula'' vadå fula? är inte de männskor som oss? Jag kan ha 100 ''fula'' vänner ist för en falsk som dej fan. Alla mina vänner är underbara och söta som bara den. Snor ni era kompisars saker ? Nej! Det tror jag inte. Men det gör han! Han har även snott mina pengar och jag sa okej skitsamma ska inte bråka med honom bara för lite pengar. Han kallade även min underbara kompis som är värt guld till en h----? Jag tror inte han vet vad H--- ens betyder. Jag älskade honom som min bror och jag fattar ingenting VARFÖR han är sådär mot mig o de andra. Helt jävla fail.


Kommentarer
Postat av: lillblondin

Sv; Haha jo det kan vi väl säga=)!

2009-12-10 @ 23:11:48
URL: http://againstallodds.blogg.se/
Postat av: sdj

jag läste hela:O

vilken äckel "kompis"

2009-12-11 @ 17:27:28
URL: http://blackorwhite.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0