halvmorgon

heeeeeeej!

vet ni vill ha ett nytt inlägg va vava? nej, ni måste erkänna att ni vill. okej då ni kör vi...
God HALVmorgon! kl är 4 nu. Hur har ni det? sover ni? men upp o vakna föfand det är hä-östlov hallå! :D
Jag är så glad vet ifan varför? har lust på att breakdanca nu och klocka är så senst haha.
Jag kollar från fönstret och ser dammigt så man ser ingeting alls.
Idag är en sån här dag vara jag på oleo och det va sådär kul...men jag hade så jävla kul med dom man älskar!
dancar-räknar haha det är speciellt kul om ni fattar ;)
mamma öppnade min dörr och sa:

Mamma: Delle, va gör du uppe så sent? du borde sova...

Jag: nene asså jag kollar på film den heter ''mitt rum snurar...?''

Mamma: va? va snckar du om? ne asså ska gå lägga mig godnatt.

Jag: haha du är trög och tur att du inte fattade. natt




Kommentarer
Postat av: felicia him self

det lät.... sammanhängande! :D

2009-10-24 @ 18:38:55
URL: http://deadgeorge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0