to day!

Nu är jag äntligen hemma, det gick bra att träna i 4timmar breadance fast det var lite segt. Och efter dansen gick jag hem och åt massa kakor o godis som mamma hade bakat tills imorgon, jättegott! Alla hemma skriker och pratar för högt. Pappa kollar på tv med högvolym, mamma bakar kakor&annat och skriker samtidet, min syster hjälper till mamma och sncka i telefon, delle kom in på dom och beatboxa haha knäckte alla dom pff såklart! :D
Mamma behövde massa grejer från ica, så jag stack ditt och handla, där fick jag handla frukt och godis som hon ville ha det tills imorgon, efter som halva dagisen skulle komma hitt haha vetifan.
Nu ska jag duscha och sedan ska jag kolla på filmen, och så ska jag äta massa godis och dricka cola hehe. Jag har fått för mig att jag mår illa av cola efter som jag känner mig att colan äter upp mina tänder bubu, får se om jag ska sluta dricka cola och dricka vatten eller annat ist.
Imorgon ska jag vaknar vid 8 eller nåt efter som halva dagisen ska va hos oss som sagt, och jag tänker lära dom lite dans steg haha (om jag våga)
Nej nu ska jag duscha sen ska kolla på film. Vi hörs senare eller imorgon! Godnatt isf.

Last For One


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0