Dans is my life

Har precis duscha. Har varit på träningen idag och dansat utan nån minuts paus. DANSEN ÄR ALLT JAG LEVER FÖR. Jag skadar mig, jag få ont, och ibland gör jag så sjuka trix som ingen har gjort före. Jag skiter i om jag få ont osv. Älskar man att dansa så får man kämpa för det. Denna svett känslan med dansen och värmen gör mig så bra!
Just nu ligger jag i sängen & dricker te.
Tycker ni att jag ska ha  en cool Dans Haeder ?
Har precis duscha. Har varit på träningen idag och dansat utan nån minuts paus. DANSEN ÄR ALLT JAG LEVER FÖR. Jag skadar mig, jag få ont, och ibland gör jag så sjuka trix som ingen har gjort före. Jag skiter i om jag få ont osv. Älskar man att dansa så får man kämpa för det. Denna svett känslan med dansen och värmen gör mig så bra!
Just nu ligger jag i sängen & dricker te. nu ska jag sova. Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

DIN BLOGG SUGER DELLE:):):):):):):):):):)

2009-11-12 @ 19:09:37
URL: http://eanieani.blogg.se/
Postat av: hahah

ej e du bögggg?

2009-11-13 @ 01:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0