vissste du?



Visste du..

att jag vill ha - Mustang GT
att min senaste kyss - är mysig
att jag lyssnar mest på - allt musik
att jag pratar - när jag vill, hur mycket jag vill, om vad jag vill utan paus!
att jag inte gillar - rök,snus
att min bästavän är - hmmmm
att min första riktiga kyss - vara dålig
att jag avskyr - dig :)
att jag gillar att - Breakdance när jag är ensam
att jag alltid kommer - vara bättren er!
att jag är hemligförälskad i - ingen.
att sista jag grät var - länge sen.
att mobiltelefon är - mitt andra liv.
att på morgonen när jag vaknar - så somnar jag igen...
att innan jag lägger mig - äter mycket mat
att idag har jag - drömt en dröm som är en av härligaste drömmer ever !
att jag just precis nu tänker på - berätta till mamma om vad jag drömde om
att imorgon ska jag - sova länge
att jag hoppas - alla tjejer och killar blir naturliga...
att jag verkligen vill - ha bra flickvännen som är värt mig!


Kommentarer
Postat av: amina

JAg vet du drömde om mig haha ;)

2010-01-08 @ 20:22:09
URL: http://aminaamina.blogg.se/
Postat av: sara

jag äter också massa innan ja ska soooova ;D haha :D

sv: vi säger såå ;)

2010-01-09 @ 15:09:47
URL: http://strikemypose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0