Stan med Ken ring

Idag när jag helt plötsligt går runt i växjö med tjejerna, så får jag en blick från ken ring ögon, efter som dom är som diamant.
Det var Ken ring:O jag gick fram till han och pratade lite med honom,sen fick vi en bild med kungen efter delle såklart. han blev aviss för jag va längren honom haha. Så nu vara det bästa på länge. varit med linda sötnusen och lydia senare på kvällen. då vara dags att sticka hem efter som dom skulle göra något viktig, isf jag stack hem med ett stort leende på käften och jag hoppas VERKLINGEN allt gick som det ska!(:
vet ni? VÄXJÖ SUGER! godnatt.

Kommentarer
Postat av: rrrenate

MIIIIIIIIIIIN ken! :(

2009-10-03 @ 14:30:46
URL: http://rrrenate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0