berättar ut

Så jävla förbannad man kan bli. jag är så jävla trött på dethär.
ska det vara så? varför ska folk tro på vad de hör? är det inte bättre att se istället för att höra falska rykter o shet? lite respekt i skallen kan ni väl ha? ingen tänker med hjärnan nu för tiden...
och då menar jag ingen kallar mig för saker jag inte är. ingen kommer med påståenden osv som man har hört ifrån andra, vad fan vet ni om mig egentligen ? sug kuk och hållkäften ist. jag skiter i hur folk tar mina damputbrott., men jag lovar, jag håller fast vid det jag sa, att hade jag haft en pistol i den situationen så hade jag skjutit. fyfan vad jag spottar snett på folk just nu asså. jag är hur jävla trevlig somhelst mot exakt ALLA! men jag lovar ni kommer inte känna igen mig om jag bli sur... jag känner inte ens min mamma när jag är förbannat så sluta med att kalla mig massa skit ''player,bög, osv. hur kan jag vara en ''player'' ? jag är så jävla bra så jag har aldrig varit otrogen. jag är så bra o allt så ingen kommer upp till min höga nivå så ni vet.
sluta sncka skit om andra? låt andra göra vad dom vill i deras fucking liv? det är ändå elakt som fan till dom som tar åt sig. ni skulle ändå bli ledsena om nån kalla er massa skit? varför ska ni hålla på sådär då? väx upp föfan.
ni har ju eget liv så sköt det ist för att bry sig om andras... har ni inget liv? gå köp nytt liv på problem.se...
en sak som många borde ta åt sig,jag tycker det är konstigt så mycket ni folk kan dömma på det ni hör.det är konstigt, läskigt, helt jävla cp. inte fan har folk någon jävla vett i sina kroppar om ni tror på allt ni hör. jag tycker det är konstigt att folk inte har lärt sig att göra sina egna bedömningar på vad som är skitsnack och vad som är sant. så mycket ni tror. så mycket ni hittar på om mig. så mycket ni tror om andra människor, så mycket ni hittar på om andra människor. fan, lägg inte ner er jävla tid på att snacka och hitta på om andra. kalla inte folk saker som ni förfan inte ens fattar betydelsen med? sluta döma folk innan ni ens sagt hej till personen, för tänk såhär; ni kanske missar en underbar vän och människa bara för att ni går på allt ni hör. SKAFFA ER LITE JÄVLA RESPEKT? jag är så jävla förbannad över hur världen ser ut idag. hur folk behandlar varandra. hur lite empati det finns ute i världen. hur mycket folk gör nuförtiden utan att tänka. misshandel, våldtäckt, respektlösa handlingar, ja det finns så jävla mycket. säger bara VÄX UPP SNÄLLA!
och ni båda killar och tjejer sluta vara otrogna? ni förlorar båda på det, tänk att båda kommer gå ifrån dej? så håll dej för honom/henne och skit i ett jävla vanlig strul...tänk med hjärnan ist för röven.

Kommentarer
Postat av: Hanna

DelleDelleDelle, min saknade Delle.



Vi har pratat om det här och du tycker precis som mej! Människor som dömer pga utseendet, rykten, dåliga saker dem vet är sant, vilka man umgås med osv, dem är bara fake! Sånna ska du se bort ifrån och skita i, för dem är inte ens värda din energi och uppmärksamhet. Det är DEM det är synd om. Det är DEM som missar nåt. Dem missar dejpå vägen Delle. Du är en av dem underbaraste killar jag träffat. Alltid så glad. Du lyssnar och du finns där. Men framför allt. Man kan lita på dej. Det är vad som krävs av en alldelles äkta vän. Och ja är så satans glad över att jag fick kontakt med dej. Det är jag verkligen. Du, som många andra av mina vänner har en stor del av mitt liv. Mitt hjärta.



Lyssna inte på dem som snackar skit om dej. Det är dem som m¨r dålgt Delle. Jag har varit en gång likadan och det var pga jag mådde skit. Då lägger man över sin ilska/ledsamhet på någonannan. Vet att det är så fel att göra så. Men det är så världen är uppbyggd.



Du är speciell Delle, glöm aldrig det. Och jag kommer aldrig lämna dej iallfall :) vad jag än hör!

2009-10-26 @ 11:19:14
URL: http://hanshen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0