frågor & svar


Ditt äldsta hångel? 24år

Vad tycker du om kärlek?  upp&ner

När kramade du någon sist? min söta mormor

Saknar du någon speciell person? ja

Har du svårt för att bli kär? lalalalala(8)

När kysste/hånglade du med någon sist? käkar upp min lilla syrans kinder :D

Är du singel? ja

När fick du senast en komplimang? i don't no

Har du hånglat med någon av samma kön?  usch.....nej!



HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: - jaaoo

Hånglat med fler än 50 pers: ja

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? ja

Gjort något riktigt dumt? - haha ja

Gjort något du verkligen ångrar? ah

Varit nykter på nyårsafton? jag är aldrig nykter

Åkt ambulans?  ja

Gjort nåt olagligt? jaaaaaaa xD

Blivit polisanmäld? naj

Slagit ner någon? ett smäll med armbåge, en månad på sjukhuset

Skämts över dina föräldrar? älskar dom!

skämts över dig själv? ibland ja

Sagt jag älskar dig och menat det? - ja

Dricker du? ja

Vilka kläder sover du i? - shorts oftast

Varit kär? - ja

Har du varit kär i någon du inte haft chans på? kommer inte ihåg

Är du ensam nu?- ja

Vill du gifta dig? kanske

Vill du ha barn? jodå


SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? haha vill du smaka på mammas tofflor eller?

Såg dig gråta? astrid

Fick dig att gråta? -----

Du delade en cigg med? nej usch. RÖKER ALDRIG!

Du gick på bio med? sist va det med matilda&emma

Skällde på dig? mamma, hon sprang efter mig med toffel >.< haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0