Helgen/ljungby

 

Igår: Jag och diyar fixade oss sedan tog vi bussen till ljungby 19:25, sen va vi där efter c 2 timmar. Jenny ringde massa gånger när vi va på väg efter som vi vet ingeting i ljungby och plus vi hade inte pengar på mobilen, annrs hade vi aldrig kommit fram. Jag och diyar skulle möta Nathalia först men vi gick kanske i vilse haha, så vi såg eller träffade plötsigt mathilda och en blondin som jag inte kommer ihåg va hon hette hehe. men utan mathilda och hennes kompis hade vi aldrig kunnat gå tillbaks till bussstationen. Vi cyklade till busstationen efter som jenny skulle möta oss för vi skulle på sofies fest ja. När vi va frame så hade nästan alla redan kommit bubu.
Jag har en film när Dencie ''sjunger'' jag har ont i rumpa haha efter som hon hade halkat ner från trappan tillsammans med hanna haha! Ni få tänk er sån lahme rumpe sen halkar man på det så få man jävligt ont mannen kebab. Filmen kommer komma in snart på bloggen så ni få skratta lite :D

Men kvällen vara sjukt najs, det va folk från andra ställen också. Festen slutade vid tolv tiden efter som dom flesta skulle ner mot stan och kolla på Dead By April. Jag orkade inte sticka ditt, så jag stack till becca med diyar och mathilda för vi skulle sova över där, visste ni när vi kunde sova? nej. vi sov vid 8 på morgonen.. haha.
Bästa helgen på länge! ♥

Just nu sitter jag med Mathilda och dunka på hardstyle musik fett najs walla!
hörs sen med bilder ifrån helgen. PÖSS

 



Kommentarer
Postat av: Hanna

GEEEEEEE!!!! Bästa kvällen ¨på aaaslänge :D



Ses på stan sen! <3

2009-11-29 @ 15:49:51
URL: http://hanshen.blogg.se/
Postat av: denice

HAHAHAHAHAHAHAHH skojjar du med mig? omg, skjuut mig baklänges.. FATTA DU VA FETA BLÅMÄRKEN JAG HAR ELLR? säger bara stackars min röv:(haha

2009-11-29 @ 16:05:36
URL: http://denicedavidssons.blogg.se/
Postat av: Miss Carlzone

SV: Tack så mycket :D Du kan kolla in det här inlägget om du vill veta hur man gör, lite jobbigt att skriva alla koder som kommentar ;)

:

http://www.designadinblogg.se/2007/october/fast-bakgrundsbild.asp

2009-11-29 @ 16:49:20
URL: http://misscarlzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0