Kaffe kan ge små bröst tjejer- Delle varnar

Jag läste nyss på någon sida att Kaffe gör dina bom grr olala bröst små? haha alla ni dricker det varje dag säkret och visste inte om detta, och sen när ni märker att ni har små bröst då väljer ni ha sån ''Silikonbröst ?''
Som jag tycker att tjejer ska vara Naturliga istället för Onaturligt! Många tjejer idag kollar på sig i spegeln och tänker '' Oh meh nej asså fan varför har jag små läppar...nej jag ska göra som kissies, ta spruta och ha hamburgar läppar sådär fetttttta grr alla kommer pussa mig hm ookej jag gör så. Asså mina bröst?!? aj jag ska ha silikonbröst och mamma betalar så nu har jag bestämt mig ''
Tro mig det är fult med silikon och onaturliga saker. Jag lovar ni är så fina sådär. Ni född naturliga och med det kommer ni dö ochså. Jag vet inte om det finns silikon rumpa för att göra den rund ist för hamburgar bröd som platt och hänger ner? eller spruta för att pumpa den? Det kan finnas allt nu för tiden. Här nedan få ni läsa det jag läste nyss...
Storleken på din byst kan påverkas av hur mycket kaffe du dricker, visar ny, svensk undersökning.
Kvinnor vars bröst har många bröstkörtlar löper större risk att drabbas av bröstcancer. Men kaffe har visat sig sänka den risken. Därför har svenska forskare nu undersökt om kaffe också kan få brösten att bli mindre.
Svaret: ja, om man har en viss variant av en särskild gen.
– Kaffedrickande kan påverka storleken på brösten en hel del, säger Helena Jernström, docent i experimentell onkologi vid Lunds universitet, till Aftonbladet.
I undersökningen jämfördes bröststorlek och kaffedrickande hos 270 kvinnor. Forskarna hittade då ett mätbart samband mellan stort kaffeintag och små bröst. Förklaringen tros vara antingen att koffein hämmar celltillväxten, eller att kaffet påverkar hormonsammansättningen i kroppen.
Effekten gäller dock bara för kvinnor som har en viss gen i en viss uppsättning, något som ungefär hälften av Sveriges kvinnor har.

HAHHAHAAHAHAHA så där går det till

"Jag hade fått inflammation i silikonet"



Kommentarer
Postat av: Felicia - tävling pågår, avslutas på julafton!

din röst är räknad :D

2009-12-22 @ 07:27:16
URL: http://felicialinneaamanda.blogg.se/
Postat av: ☆ Carlosa

sv: tack så mycket, jag tyckte att det var viktigt och att fok bör veta vad som hänt :)

2009-12-22 @ 13:25:36
URL: http://glaamourgirl.blogg.se/
Postat av: ☆ Carlosa

sv: aa vet :) kan också arabiska men kan inte läsa, bad min mamma att göra det :)

2009-12-22 @ 13:38:08
URL: http://glaamourgirl.blogg.se/
Postat av: Mandy - En Masjävel

aaah är det därför inte mina växer jag är kakkfenakoman!



tack för komplimangen raring! :D



lägeT?

2009-12-22 @ 13:44:27
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Tack så hemskt mycket! Det värmer verkligen :) Kram på dig, och god jul!

2009-12-22 @ 14:15:54
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: julia

shit va läskigt! :o

tur att jag inte gillar kaffe. :D

2009-12-23 @ 00:53:15
URL: http://frennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0