Jag vill, men vågar inte way?

Visste ni? nej det gör ni inte. Jag har aldrig nånsin sagt "jag älskar dig" till min mamma eller nån av famljen. Hon vet att jag älskar henne enormt mycket men jag säger det aldrig. Det skulle kännas enormt konstigt...ja konstlat!

Under min uppväxt när man varit hos kompisar och ser dom pussa sina föräldrar på kinden och säga att dom älskar dom och så har jag alltid väljat säga samma sak till mina föräldrar/syskon fast vågar inte. Dom kanske skulle tycka det är konstigt också vet inte. Hela situationen känns konstig. Och när man hör sin kompis säga "jag älskar dig!" till sin mamma i mobilen hajar jag alltid till.

Nu är det inte så att det inte finns kärlek i min familj, det gör det! Otroligt mycket. Vi har en mycket nära relation till varandra.
Jag vill självklart säga "jag älskar dej" till min mamma o dom. men av nån anledning är det "lättare" att säga det till dom.

Kommentarer
Postat av: B E X

jag tycker med att det känns konstigt :o

2009-12-06 @ 22:13:14
URL: http://srebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0