To day is very god!

Idag är det en bra dag! ska berätta ifrån början istället så ni förstå, efter som visa är tröga som ko haha! När Jag&Amir vara på väg till stan vid 5 tiden så märkte jag någon bakom mig som cykelar. När jag vände mig så hoppade personen på mig och krama mig hård som bara den i ett tag! jag ville se vem det är? så vara det diyar som jag är ovän med.. Han hoppade på mig och bett om förlåtelse för han har varit dum mot mig osv. Jag kunde inte säga nej liksom han är som en bror för mig, så jag förlät honom & kramat honom hård för dessa dagarna som jag saknade han. Jag snackade med honom att han ska förbättre sig och inte vara dum mot mig igen annars kommer vi bli aldrig vänner igen. Han lovade att han ska förbättre sig och då blev jag glad. Vi tre stack till stan tillsammans och haft jätte kul! Medans vi går runt på stan så såg jag mina föräldrar och då skulle dom köpa åt mig vitaminer och shampo och vitaminer för mig. Dom köpte åt mig Mivitotal Plus & Lenza hair repaiar sedan stack dom hem och jag vara kvar med diyar o amir. Vi gick in på H&M så köpte diyar tre st jätte fina tröjor till oss tre haha vi kommer se ut tvillingar. Men i så fall jag är jätte glad att jag o diyar är vänner och hoppas han sköter sig bra denna gången. Jag ger en chans bara men inte två!
Här nere får ni se vad jag köpte...
Mivitotal är marknadens mest sålda flytande kosttillskott. Det är komplett och balanserat näringstillskott som passar alla åldrar. Mivitotal Plus innehåller mer än 100 vitaminer och mineraler, vattenlösligt Q10, alfalfa, psyllium samt bioflavonoider och är ett av marknadens mest kompletta kosttillskott. Det är idag Du bestämmer hur Du ska må i morgon. Det finns vetenskapliga studier som visar, hur viktigt det är för vår hälsa att vi får i oss vitaminer och mineraler som harmoniserar med varandra.
Den kanske viktigaste aspekten att ta hänsyn till, är förmågan att absorbera och tillgodogöra sig de näringsämnen vi tillför kroppen.
I takt med stigande ålder sker en del förändringar i kroppens förmåga till nedbrytning och upptag av näringsämnen. 
Detta i kombination med en rad andra faktorer ökar risken för näringsbrister även om kosten är väl sammansatt. Av den anledningen kan tillskott i flytande form anses både lättare att bryta ned och att ta upp för kroppen, utan att belasta matsmältningen.
Lanza protein plus shampoo stärkande schampo

vad är det? 
Ett milt kokosnötbaserat schampoo som ger näring 
och protein djupt in i hårbotten. Detta schampo 
rekommenderas till kemiskt behandlat hår och hår 
med yttre skador, eftersom det har en förmåga att 
återställa smidighet, styrka och glans.

Kommentarer
Postat av: denice

balders för din del hoppas jag gullet:D?

2009-12-23 @ 21:07:23
URL: http://denicedavidssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0