Dagens fråga !

 

Hur kommer det sig att vissa är otrogna mot sin partner? Jag tänker svara på det nu lite, efter som jag har ganska tråkigt.

Jag STÖR mig på dessa folk som alltid är otrogna. När man är ute så ser man hela tiden folk som fjäskar med andra, hånglar upp någon annan än sin partner mot väggen walla. Eller någon som sitter o pratar med sitt ex på msn och säger hela jävFla tiden hur underbar exet är osv. Varför gör man så? Vad får man själv ut av de? ''Ni få inga presenter''  Vart går gränsen? där borta''  Vad är ok? (hajte ät min rumplahme vafan)

Jag tycker helt klart att gränsen går när man tänker på någon annan. Viss de gör säkert många och de kanske inte är så farligt kan man ju tycka, rmen samtidigt så tycker jag verkligen att när man alltid ger sig på samma tjej/kille när man är ute så tycker jag att då är de något som är fel. Om killen/tjejen som är otrogen står och fjäskar med en och samma varje gång man är ute så tycker jag att de verkar fel din åsna!

Sen ska jag även vara så ärlig så jag kan berätta att jag har ALDRIG varit otrogen och det kommer inte bli heller. Har nog aldrig sårat någon så jag är stolt över mig själv vet ni. Som sagt ni når aldrig upp min höga nivå. Varför blir ni tillsammans om ni ska vara otrogna? eller så ska ni hålla era hjärtan mot din tjej/kille bara. Så är det. Men man gör alla sina misstag…någon gång tror jag säkert att de händer alla. Men de viktiga är nog dock att man lär sig av sina misstag. Och de mina underbara vänner har jag gjort och lärt sig nu! Men många andra gör samma sak om o om igen.

nu orka jag inte skriva mer! Bäst att sluta prata om det, var bara tvungen att få ur detta kände jag haha :D

Vad tycker ni andra?

Nu ska jag snart kolla på filmen sen dejtar jag sängen. Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0